VILL HA LITEGRANN...

Jag har snöat in lite på gammaldags "engelska" kavajer. Tycker det är fint. Skulle gärna vilja ha en själv. För några år sedan sålde Hööks en kavaj som var lite inspirerad från det hållet. Jag har spanat lite på den begagnade marknaden men tyvärr inte hittat någon att köpa. Annars hade jag nog helt klart gjort det. 
 
 
När jag var på Falsterbo Horse Shows mässa så såg jag en monter men bara den typen utav kläder i, men jag gick aldrig in. Det såg så dyrt ut. Men springer jag på en sådan igen ska jag definitivt ta mig en titt. 
 
Lånade just en tweedkavaj för den engelska ridklassen som jag red på Merry, dock hade jag behövt den i  kanske två storlekar mindre. Jag tror att denna var köpt i en vanlig klädesbutik så säg till mig om ni får syn på en liknande till bra pris!

Kommentarer:


Vendela:

Såg att det fanns lite olika tweed kavajer på horze.se :)

skriven


Kommentera här: