DET GÅR FRAMÅT!

Gokväll! Nog för att jag hade en lång jobbdag idag men den verkligen släpade fram. Allt jag ville var att åka hem & känna på Palles ben. Som jag skrev drogs en söm ut igår mitt på dagen, det var ingen skillnad igår kväll. MEN, så i kväll när jag kom hem från jobbet så var det MYCKET bättre. Han är fortfarande ohalt precis som innan men värmen, svullnaden & pulsen har gått ner. Så förhoppningsvis var det där skon klämde, och då borde han vara helt okej inom kort. Hoppas! 
 
Imorgon ska Ida-Holly & jag åka på vår första dressyrträning om inte vädret skulle vara allt för dåligt. Det ska jag ju snöa inatt. Typiskt! Hade tänkt att rida Melker efter jobbet på fredag men det är frågan om det kommer att vara möjligt med tanke på hur väderprognosen ser ut nu. Plusgraderna kommer dock tillbaka i helgen igen. Skönt!
 
Hoppas att ni har haft en bra onsdag. Vi hörs imorgon igen. Tränar på förmiddagen med Ida-Holly. Uppdaterar er såklart efter det!
 

Kommentera här: