ETT INLÄGG I FARTEN

Hej! Red Ida-Holly på fältet efter jobbet idag, gick bra! Milt väder här så snön var väldigt blöt & tung. Hon kämpade på bra dock, kändes finast i traven idag. Kanske var detta det sista ridpasset i snön för henne, eller så hinner vi något mer innan det smälter bort. Det verkar nämligen som att det ska bli så om man kollar väderprognosen.
 
Nu är det dags för lite middag innan jag åker tillbaka till stan för fixa veckans städjobb. Under dagen har dessutom resten utav veckans jobb ordnat upp sig, jag jobbar till 15.30 imorgon samt 17.30 på fredag😄 Och så var jag ju ledig på torsdag denna veckan då jag ändå måste till sjukhuset och kolla upp min förbaskade tå. Passat på att planera in fyra hästar att rida den dagen också, så att jag inte blir sysslolös😜
 
Spelade detta på jobbet idag. Så kul, haha!

Kommentera här: