IDAG & IGÅR

God morgon! Efter att vi varit på den öppna banan med Ida-Holly igår så red jag Palle. Det hade fryst på så det var stenhårt i backen, så vi tog det lugnt. Förhoppningsvis kan vi jobba lite mer idag, väderprognosen säger att det ska bli ett par plusgrader & soool👌
 
Jag åkte till Noppe igår med, men tyvärr hade han skadat sig lite i hagen så jag fick vända hem igen utan att rida. Det har varit lite otur för några av mina extrahästar nu, även Dodo lyckades ju dra på sig något i hagen. Men nu är han äntligen bra och jag ska faktiskt åka & rida honom idag😀
 
Palle & Dodo står alltså på schemat idag, förmodligen även städjobb. Sedan funderar jag eventuellt på att åka till den lokala ridsportsbutiken och kika in deras rea. Jag får se. Men först så tänkte jag börja denna dagen med en joggingrunda + lite styrkeövningar, vi hörs!
 

Kommentera här: