MIN FREDAG

Gokväll! I skrivande stund sitter jag i bilen med Johanna påväg hem från terrängträningen. Gick både bra & dåligt, ska berätta mer och visa film så småningom. När jag kommer hem ska jag duscha en snabbis och sedan åka mot Jönköping & Zacke😀 
 
Här kommer några bilder från min fredag: 
 
 
Ida-Holly skötte sig bättre idag. Fortfarande överladdad men gårdagens lilla urladdning + att jag tog in dem strax efter 22.00 igår och släppte ut dem strax innan 04.00 idag gjorde åtminstone lite skillnad. Det blev en härlig ridtur i solen, 50 minuter skritt i blandad terräng & underlag. Men allt hon ville egentligen var att sträcka ut i en snabb galopp och bralla. Men idag höll hon sig på mattan och den sista tredjedelen hem skrittade hon nöjt på långa tyglar. Duktig! Palle fick vila idag. 
 
 Förberedelser inför kvällens terrängträning✨
 
 Merry redo för avfärd! 
 
Hinderna från kvällens träning. Härligt stort ridhus att hoppa terränghinder i😍

Kommentera här: