VÅR LÖRDAG I JKPG

Gokväll!
 
Vaknade av att solen lös in mellan persiennerna imorse. Så härligt sätt att vakna på tycker jag, man blir pigg direkt. Efter att vi gått upp och ätit frukost begav sig jag & Zacke ut på en promenad. Vi gick ner till stan (ca 3 km), gick runt där och sedan gick vi tillbaka. Så det blev en ganska lång promenad och vi var borta länge😊
 
 
Vi var hemma ett tag, åt lunch & vilade innan vi åter igen gick ner till stan. Denna gång för att äta på Pinchos😀 Och det var jättegott! 

 
Efter att vi ätit vandrade vi åter igen de 3 kilometerna tillbaka till lägenheten. Ett bra sätt att låta maten sjunka på, som vanligt beställde jag en rätt för mycket. Så jag var obehagligt mätt när vi gick därifrån😅
 
Nu planerar vi att hålla oss inne resten utav kvällen, dricka kaffe & ta det lugnt efter en lugn och härlig dag. Hoppas eran lördag har varit toppen också! 

Kommentarer:


Anonym:

Dricker du inte alkohol alls? 😊

Svar: Jo det gör jag😊
Ellen

skriven


Tess:

Mums, vad mycket gott! Jag älskar blåbär så den där frukosten tilltalade verkligen mig ;) Kram

skriven


Kommentera här: