VECKA 6:

Måndag: Ledig. Hoppträning för Jens med Palle. Sedan ska jag åka & ta hand om en kompis djur och sedan blir det även lite kalas här hemma då min lillasyster fyller år. 
 
Tisdag: Jobbar. Rida Ida-Holly. Städjobb?
 
Onsdag: Tillgänglig för jobb. Även denna dag ska jag åka iväg och ta hand om några jag känners djur. Får se hur det blir med hästarna beroende på jobb. 
 
Torsdag: Ledig. Ärende i stan. Palle & Ida-Holly ska ridas. Någon extrahäst?
 
Fredag: Tillgänglig för jobb. Får se hur det blir med hästarna beroende på hur jag jobbar. 
 
Lördag: Hopptävling i Jönköping med Palle. Vi är anmälda till 110 & 115cm!
 
Söndag: Förmodligen rida Ida-Holly, & kanske någon extrahäst?
 
Såå, här har vi veckan på ett ungefär. Den är inte riktigt färdigplanerad ännu. Håller på att försöka planera in lite extrahästar i detta nu, vi får se vart det landar i. Sedan får jag se lite hur det blir med, beroende på hur jag jobbar. Dessutom verkar det som att det ska bli mildare väder i veckan. Jag hoppas att det inte blir för dåligt ridväder & underlag. 
 
På lördag är iallafall jag & Palle anmälda till årets första hopptävling. Kul! Även denna tävling blir i Jönköping som är en utav mina favorittävlingsplatser. Jag har gjort många utav mina debuter där då jag gillar förutsättningarna som är där. Jag & Palle gjorde vår allra första dressyrtävling där, debuterade 120, 130 samt MSV C. Men även fler debuter har gjorts där på andra hästar. Jag vann min allra första riktiga tävling där, det är nog en annan stark bidragande orsak till att jag tidigt gillade att tävla just där.
 

Kommentera här: