VECKA 7

Denhär veckan är det sportlov och det innebär att jag är ledig, förutom från städjobbet då. Veckan är fortfarande under planering men jag tänkte att jag skulle berätta lite om de "större" grejerna som kommer hända och så tar vi resten vartefter. Tänker att det kan vara kul att ha ett hum om vad bloggen kommer att bjuda på i veckan även om jag inte riktigt vet allt än. 
 
På tisdag ska jag & Ida-Holly åka på öppen bana. Vi har inte ridit där innan men hon har löshoppat i det ridhuset inför 3-årstestet förra året. Det ska bli spännande! Och självklart roligt att få åka iväg och hoppa med henne igen. 
 
Torsdagen bjuder på utflykt med Palle, dressyrträning för Ulla! 
 
På fredagen ska jag & Merry iväg. Vi ska åka till Kinda och rida en terrängträning inomhus för Pernilla. Det har vi inte gjort innan. Spännande! 
 
På fredag kväll efter terrängträningen planerar jag att åka till Zacke i Jönköping och spendera min helg där. Vi har funderat på att kanske gå ut & äta på lördagen. På lördagen kommer dessutom hovis och skor om hästarna. 
 
Sedan blir det självklart stallfix, vardagsridning & extrahästar i vanlig ordning. Uppdaterar er allt eftersom i vanlig ordning!
 

Kommentera här: