EN DAG ENLIGT PLAN

Denhär tisdagen har gått precis som planerat. Förutom att jag glömde stöveln hemma (som ska lämnas in på lagning) när jag skulle in till städjobbet i eftermiddags. Gaaah! Aja, det får bli en annan dag helt enkelt, igen.
 
Började iallafall denhär tisdagen med att släppa ut hästarna, gå med hundarna och sedan åka till jobbet. Smidig dag på jobbet & trevlig för den delen. Haft väldigt många roliga bokningar nu det senaste. Plockade med mig den nya hjälmen efter att jag lämnat jobbet, den ser ni i inlägget nedan detta. 
 
När jag kom hem red jag en sväng på Ida-Holly & gjorde stallet. Det blev en ganska kort sväng på ca 25 minuter. En lätt tur bara. Palle vilade. Hon var lagom pigg idag, lite irriterad på all snö & blåst bara. Ida-Holly gillar verkligen inte att bli blöt. 
 
Efter ridturen blev det sväng in till stan igen för lite städjobb. Skönt att ha det gjort! Summa sumarum en mycket bra tisdag. 
 
 
Ett riktigt vardagsinlägg detta. Tycker inlägg som dessa är så tråkiga men de behövs i måttlig mängd de också. Imorgon är planen att rida båda hästarna efter jobbet om väder & underlag är okej. Hoppas att eran start på veckan har varit bra. Vi hörs imorgon igen!

Kommentera här: