đŸŒžâ„ïž

 
Usch jag var verkligen krasslig nĂ€r jag vaknade idag. Fick börja dagen med en treo👎 Jag hoppas verkligen att jag inte blir sĂ€mre Ă€n sĂ„hĂ€r, jag har inte tid att bli sjuk IGEN. KĂ€nns knappt som jag hinner bli frisk emellan. Beslutade mig för att rida bĂ„da hĂ€starna iallafall och de bĂ„da gick ett pass pĂ„ fĂ€ltet & dessutom gjorde de mitt jobb sĂ„ himla lĂ€tt idag. De var underbara bĂ„da tvĂ„đŸ˜ Solen sken pĂ„ oss och det var verkligen superhĂ€rligt, kĂ€nde mig mycket piggare efter det! Skönt med ny energi men den ska jag spara pĂ„ sĂ„ mycket som det gĂ„r. Det blir en fortsatt lugn söndag för min del. Tror det blir mat i stan tillsammans med familjen senare idag, det ser jag fram emot. Hoppas att Ă€ven ni fĂ„r ett bra avslut pĂ„ helgen! 

Kommentarer:


Linnéa:

Vilken fin hÀst!

Är det kul att rida utomhus under vintern?

Jag har mest bara ridit pÄ hÀstar inomhus :)

Kul med bra vÀder!

Svar: Vid bra vĂ€der & underlag Ă€r det hĂ€rligt. TyvĂ€rr Ă€r det ju lĂ„ngt ifrĂ„n alltid sĂ„ pĂ„ vintern 😊
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: