IDA-HOLLY FIXADE LYSET IDAG🔩💡

 Invigde denna smarta grej idag. En liten "mössa" till hÀsten med inbyggd lampa i. Den ska dessutom kunna laddas med USB-kabel. Fick den i julklapp och testade den för första gÄngen idag. JÀttebra!
 
Idag red jag ut Ida-Holly i mörkret för första gÄngen. Gick jÀttebra! Palle Àr mörkrÀdd sÄ han fÄr vila idag eftersom att jag inte hade nÄgon möjlighet att rida nÀr det var ljust. Imorgon jobbar jag till 16.00 och sedan Äker jag direkt till Jönköping. Det innebÀr att Palle kommer att fÄ vila bÄde idag, fredag & lördag om inte mamma rider nÄgot pass. Planerar att komma hem i tid pÄ söndag och rida igenom honom, för pÄ mÄndag Àr det förhoppningsvis dags för hopptrÀning för Jens igen. 
 
Ida-Holly har gÄtt tre gÄnger hittills den hÀr veckan sÄ det gör inget med ett par dagars vila för henne. Verkar hon lugn och jag kommer hem i tid kanske det blir ett ridpass för henne pÄ söndag med. Det blir alltsÄ ett par lugna dagar för hÀstarna nu men efter det kör vi pÄ igen. NÀsta vecka Àr Àven Ärets första dressyrtrÀning inplanerad! 

Kommentarer:


Anonym:

Åh vilken smart sak! Var kan man köpa? 😍

Svar: Jag vet inte😬
Ellen

skriven


Johanna :

Den Ă€r bestĂ€lld frĂ„n Tyskland 😊 //Tomten

skriven


Kommentera hÀr: