RASERIUTBROTT

Hej!
 
Idag har Palle & Ida-Holly ridits ut utav mig & mamma. Lugn tur i skritt. Ida-Holly var inte så lugn dock och fick trava några varv extra på ett fält för att göra av med lite mer energi efter en spontan brall. Men jag satt kvar och allt gick bra. Väldigt "piggt" väder nu med, nyfallen snö och frisk vind. 
 
Utöver det har det varit fullt upp med lite allt möjligt idag. En utav bilarna har skjutats till verkstad och ska hämtas om en stund igen. Jag har sålt ett utav mina bett (förhoppningsvis snart två). Passar ju bra att tjäna in några hundralappar då jag måste laga en utav mina stövlar igen. Suck. Ska försöka att komma ihåg att lämna in den imorgon. En kedja som måste bytas.
 
Sedan har jag mejlat och fixat idag. Bråkat med en grej som inte vill fungera i datorn. Blir så jäkla arg. Fy satan vad tråkigt det är när det inte funkar, speciellt när det gäller ganska viktiga saker. Men det verkar som att det ordnar sig hyffsat ändå så nu ska jag försöka att släppa det.
 
Kvar att göra idag är att ta hand om en bortrest släktings djur, hämta bilen på verkstad samt rida Noppe. Och såklart insläpp av hästar och allt sådant som alltid sker. Hoppas att ni har en bra dag, och sluppit raseriutbrott som jag haft idag, haha. 
 

Kommentarer:


johanna:

ååh vad mysigt med snön, hoppas att snön kommer hit snart!

skriven


Kommentera här: