VECKA 3:

Måndag: Ledig. Ärende i stan + hoppträning för Jens med Palle. Ida-Holly vilar.
 
Tisdag: Jobbar. Palle vilar. Ida-Holly ska ridas ut. Innan jag åker hem från jobbet ska jag hämta ut ett paket, min hjälm har äntligen kommit. Det stod 2-5 dagars leveranstid...Men bättre lite sent än aldrig. Städjobb ska också bockas av. Förhoppningsvis kan jag även lämna in min trasiga stövel i samband med städjobbet. Lyckades inte lämna in den förra veckan. Det är bara öppet vissa timmar.
 
Onsdag: Jobbar. Palle + Ida-Holly ska ridas. 
 
Torsdag: Tillgänglig för jobb. Dressyrträning för Ulla med Palle.
 
Sedan är jag även tillgänglig för jobb på fredagen. Så jag får se vilka tider jag jobbar torsdag & fredag. Jag har inte bestämt hur det ser ut för hästarna på torsdag & fredag, det beror på jobbet helt enkelt. Hästarnas helg är inte heller planerad utan det får jag se beroende på hur det varit för dem tidigare i veckan. 
 
Denhär helgen stannar jag iallafall hemma, Zacke kommer hit istället. Vi får se vad vi ska hitta på, än så länge är det inget särskilt planerat. Men vi kommer nog att hitta på något kul!😀
 
Två bilder från dagens promenad med hundarna. Gick i 50 minuter. Men jag gick ganska långsamt. Skönast så, haha. Promenader + ridning är den enda träning som blivit för mig själv nu en längre tid. Kanske att det blir någon/några mindre sprinturer + lite övningar i vår. 
 
Det var lite om veckan det. Det har varit en lugn dag idag. Så en väldigt soft start på veckan och men också en väldigt bra start. Så härligt med ytterligare en bra träning + att kunna ge hundarna lite tid & uppmärksamhet. Vilket de visserligen får väldigt mycket av men de vill alltid ha mer😉

Kommentera här: