VISSTE NI ATT...

...jag följer Masterchef Australien på TLC. Jag gillar inte matlagningsprogram egentligen men just detta gillar jag jättemycket. Jag tycker domarna är så trevliga & personliga, tävlingsdeltagarna är snälla mot varandra och så är de jätteduktiga. Dessutom får man se domarna själva laga mat i utbildande syfte. Till mina stora förtjusning så går det flera kvällar i veckan på TLC.
 
...jag inte alls är bra på att laga mat själv. Har väldigt bristfälliga kunskaper inom detta ämne. Jag köper till exempel hellre en färdig kladdkaka i frysen från en affär än att slänga ihop en själv.
 
...Palle & Ida-Holly besiktades samma datum, men såklart olika år. Ida-Holly röntgades även på sin besiktning, det gjorde vi inte med Palle. 
 
...jag älskar att se resultaten komma in på TDB. Det är väl "samlaren" i mig som gillar att ha alla resultat samlade. Eller, är det riktigt dåliga resultat kan det kvitta, haha. Jag har till exempel loggat in en gång varje dag på TDB hela veckan för att se om det senaste resultatet från Jönkping förts in, och idag torsdag var det inne. 
 
...jag är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Jag ställer inte upp i något där sannolikheten inte är stor att jag vinner. Men när det gäller hästtävlingar har jag en annan inställning eftersom att det är djur det handlar om. Då har jag fullt fokus på att ge min häst en bra upplevelse, utveckla den och att jag ska vägleda min häst så bra som möjligt. Helt enkelt att rida väl. 
 
...just nu lyssnar jag på dessa poddar: Mord mot mord, P3 Historia, Spöktimmen & Vad blir det för mord?
 
...att jag ska till GHS 2019! Kanske inte så förvånande för de som följt mig ett tag. Jag har varit där varje år i omkring 10 års tid. 
 
...att mina gamla shoppinginlägg från GHS alltid är med på listan över "mest besökta inlägg de senaste 7 dagarna" som man kan se i sin bloggstatistik trots att de är flera år gamla. Ni hittar 2016:s & 2017:s shoppinginlägg från GHS/Eurohorse HÄÄR & HÄÄR

Kommentera här: