đŸ€łđŸ’đŸ“ž

 
Jag & Merry innan dagens ridpass. Jag brukar inte rida honom till vardags normalt sett men denna vecka fÄr jag jobba lite extra med honom. Hela tre gÄnger. Roligt att mysa lite med honom pÄ hemmaplan annars jobbar vi ju oftast ihop pÄ tÀvling, & ibland trÀning. Han har haft en lugnare period nu dÄ han sysslat med lite avelsarbete. Vi körde ett lite lÀngre joggingpass idag. LÀngre men lugnt. LÄgintensivt. Han kÀndes lite trött sÄ det passade nog bra. Han hade visst gÄtt riktigt bra senaste gÄngen hans Àgare red sÄ det kanske satt kvar lite i musklerna. TÀnkte att vi jobbar lite hÄrdare nÀsta gÄng som blir pÄ onsdag. 

Kommentarer:


Anonym:

Den pannluggen! 😍 Sen undrar jag, vad Ă€r det för en hjĂ€lm du har pĂ„ de bilderna? Äntligen en hjĂ€lm som ser ut som en hjĂ€lm ska liksom (som de gjorde förr) đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ‘ŒSkĂ€mtar lite, men jag har aldrig vant mig vid att se den nya tidens hjĂ€lmar riktigt, sĂ„ denna grĂ„ du har pĂ„ fotona Ă€r verkligen fin i mina ögon đŸ€—

Svar: HjĂ€lmen har varit marinblĂ„ men har blivit solblekt 😅 Den Ă€r frĂ„n Charles Owen och modellen John Whitaker.
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: