DÄR SATT DEN!đŸ„ˆđŸ„‰

Hej! Precis kommit hem frĂ„n GrankĂ€rr & dagens dressyrtĂ€vling. Hinner egentligen inte blogga nu men gör det Ă€ndĂ„. Ska nĂ€mligen stĂ€da ur transporten och fixa stallet lite snabbt nu innan vi ska laga mat & Ă€ta tĂ„rta, pappa fyller nĂ€mligen Ă„r idag🎂
 
Men lite snabbt om tĂ€vlingen! Palle 2:a pĂ„ 69%. KĂ€ndes bra, men vi kan bĂ€ttre. Men som förvĂ€ntat ungefĂ€r, vi har fokuserat mer pĂ„ hoppningen det senaste och vi har inte ridit LA:1 mĂ„nga gĂ„nger, eller i sin helhet pĂ„ ca 2 Ă„r. Riktigt roligt😄 
 
Merry gick pĂ„ toppen av sin förmĂ„ga just nu och gjorde ett bra program. SĂ„ himla nöjd med honom, han kĂ€mpade verkligen med mig hela programmet och var minst lika fokuserad som jag. Även jag red programmet noga frĂ„n moment till moment och jag kĂ€nner att jag inte hade kunnat rida bĂ€ttre Ă€n vad jag gjorde. Det lönade sig, vi red in pĂ„ 66% och kom 3:a! SĂ„ jĂ€kla kul! 
 
Dessutom nytt personbÀsta för bÄda dessa killar i LA:1!!! 
 

Kommentarer:


Madde:

SĂ„Ă„ jĂ€kla kul! Grattis!đŸ„ˆđŸ„‰

Svar: Tack bĂ€sta Madde😘
Ellen

skriven


Ebba:

Är Merry valack eller hingst? Trodde lĂ€nge att det var ett sto... :D

Svar: Han Ă€r en hingst! Det Ă€r lĂ€tt att luras av hans smeknamn. LĂ„ter ju/ser ut som Mary â˜ș
Ellen

skriven


Evelina:

Tyckte ni var sjukt duktiga, grattis! :D

Svar: Tack sÄ mycket! :D
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: