HUA...

Jobbsituationen är verkligen inget rolig just nu. Därav dålig uppdatering. Nu hade jag egentligen tänk att koppla bort allt och åka på dressyrträning med Palle, men så blir det inte. Jag ställde precis in. Det har börjar blåsa upp som bara den. Det känns inte säkert att ge sig ut i det, speciellt inte ensam. Istället ska jag andas ut, fixa stallet och sedan köra dubbla pass på gymmet. Har en ganska så ordentlig träningsvärk sedan igår och det lär inte bli bättre efter dagens pass, haha. Dessutom har jag bokat in mig på fler pass i ytterligare två dagar framåt.
 
Imorgon åker jag in extra tidigt till jobbet för att täcka upp. Bara att kämpa på och gilla läget. I helgen satsar jag på att åka iväg och hoppa terräng samt träna för Jens. Extrahästar planerade i helgen är Clear. Jag får se om det blir någon mer, det beror på om allt går som tänkt och hur mycket tid det blir över.
 

Kommentera här: