MIN MÅNDAG

Ja denna måndag blev ju inte riktigt som tänkt i och med det inställda besöket hos Equterapeuten. Det som passade så väl in med Ida-Hollys mini-vila denna vecka...
 
Hursomhelst, kom hem strax efter 16:00. Bytte om och gick till stallet. Fixade rubbet där, det vill säga mockning, foder, vatten... Efter det åt jag middag för att sedan köra ett lättare spinning-pass här hemma. Tog sedan in hästarna och körde ut morgondagens mat till dem. Avslutade sedan denna måndag med att köra Bodybalance på gymmet tillsammans med mamma. Det är en blandning mellan yoga, pilates och tai chi. Första gången för mig, jag gillade det! 
 
Det var denna dag och måndag det.  Nu är klockan strax efter 21:00 och jag planerar att lägga mig tidigt. Ska bara duscha, sedan är det läggdags för mig. Godnatt!🤗
 
Hö & vatten till kommande dag i hagen fixas nästan alltid kvällen innan. Det ska bara vara att öppna stalldörren på morgonen och släppa ut. Det gör inget om det är dåligt väder under natten, maten läggs i hästarnas vindskydd. 

Kommentera här: