KORT RECENSION - MARIA NILA SHEER SILVER

Har ingen snygg före & efterbild, bara en där jag låter schampot verka ordentligt. Tycker resultatet blir bäst då! Men det bästa är just det att jag faktiskt får ett resultat. Har haft några olika silverschampon samt balsam men tycker inte att det har funkat bra alls, men jag har fått jättebra resultat av detta från Maria Nila.
 
Har fått en betydligt kallare ton i håret sedan jag började att använda det! Jag har en ganska kall blond ton längst upp på huvudet men sedan blir det bara gulare & gulare ju längre ned man kommer, längst ned = halm/kiss-gult, haha. Det är det som jag framförallt vill ha bort.
 

Kommentarer:


Film&serier bloggen:

Det där måste jag testa, har Maria Nilas schampo och balsam som jag älskar sen innan! Tack för tipset!

skriven


Amanda:

SÅ fin blogg du har!

Svar: Tack!
Ellen

skriven


Kommentera här: