HÅLLIDEJ💖

 
Ytterligare nÄgra bilder som Jenna tog pÄ mig & Ida-Holly i mitten utav oktober nÄgon gÄng. SÄ tacksam för alla bilder hon har tagit pÄ mig och hÀstarna.
 
Nu har det blivit lite stiltje med inhoppningen pÄ Ida-Holly. Jag & mamma har inte riktigt haft möjlighet det senaste och det kommer troligtvis att fortsÀtta sÄ lite till dÄ mamma ska ivÀg i veckan men det gör egentligen inget. Det Àr ju ingen brÄdska. Vi har ju redan kommit en bit pÄ vÀg dessutom. 
 
Vi hade planerat att komma ivÀg pÄ "öppen bana" men den ena blev instÀlld och den andra kunde vi inte Äka pÄ. Jag har spanat in en tredje om ett fÄtal veckor men vi fÄr se lite lÀngre fram om det passar för oss att Äka pÄ. Det hade varit kul om det blev av!
 
Vi har ju inte hoppat nÄgon bana Ànnu men det kÀnner jag Àr nÀsta steg. Och i samband med det introducera plank & kanske nÄgon grind eller vattenmatta. SjÀlvklart vÀldigt lÄgt & lÀtt. 

Kommentarer:


Emma:

Vilka fina bilder pÄ er. Supertrevlig form hon rids i, ska bli spÀnnande att följa fortsÀttningen!!! :-)

Svar: Tack sĂ„ mycket för din snĂ€lla kommentar😀
Ellen

skriven


enduromammansdagbok.blogg.se:

Superfina bilder! ser stadigt och fint ut. Bra sits! Fin hÀst!

Svar: Tack!
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: