MÅNDAG - 12/11 2018

Tänk att det redan är i mitten utan november. Om mindre än två veckor ska vi på det stora årliga julbordet. Nu är det inte långt kvar av 2018. Jag tycker att det känns som att det nyss började. Nästan alla årets tävlingar är avklarade och jag har börjat samla bilder från årets tävlingar & ridpass med de olika hästarna i mappar för att så småningom börja skriva på inlägg som sammanfattar deras utveckling samt tävlingsresultat. 
 
Nu går vi in i vecka 46. Denhär veckan bjuder bland annat på hoppträning för Jens på tisdag samt dressytävling i Jönköping med Merry på söndag. Det är spikat & bestämt. 
 
Idag jobbar jag och direkt när jag kommer hem ska jag utnyttja det sista ljuset för att rida Palle. Nu blir det mörkt så fort att jag oftast bara hinner en häst efter att jag slutat. Oftast har jag ju turen att sluta på den tidigare delen utan eftermiddagen och det njuter jag verkligen av denna tiden på året. 
 
Vad jag vet nu så jobbar jag även på torsdag. Jag får vänta lite med att planera extrahästar & mina hästar vartefter beroende på hur jag jobbar. Jag tar det lite dag för dag helt enkelt så får vi se, som vanligt med andra ord.
 
Hoppas att ni får en bra start på veckan, hörs!
 
Jag & Dolly i början utav året. Nu har jag prioriterat bort henne lite under hösten då jag haft så många andra hästar att rida men förhoppningsvis får vi till några pass senare i vinter. 

Kommentera här: