FREDAG🎊

Hello! Detta inlÀgget Àr tidsinstÀllt. Just nu Àr jag pÄ jobbet. HÄller eller stöttar sÀkert upp pÄ nÄgon lektion i detta nu. Hursomhelst, fredag idag. Slutar ganska tidigt idag sÄ jag ska rida Melker innan jag far mot Jönköping & Z sent i eftermiddag. Vill inte Äka i vÀrsta rusningstrafiken till Jönköping sÄ det passar perfekt att klÀmma in en hÀst innan dess. Dessutom gÄr Melker korta pass med tanke pÄ Älder & utbildning. Det kÀnns alltid bra nÀr jag hinner med att rida honom 2 gÄnger pÄ en vecka. Det behöver han för att komma vidare. 
 
Kommer att Ă„ka hem nĂ„gon gĂ„ng under morgondagen igen. DĂ„ ska Palle tas hem frĂ„n betet, motioneras lite lĂ€tt och det ska tĂ€vlingsfixas inför söndagens dressyrtĂ€vling. Tror Ida-Holly fĂ„r vilađŸ€”Â 
 
NÀsta vecka har jag ingen inbokad trÀning/trÀningar som ju tar ganska mycket tid med resan dit och sÄ vidare sÄ dÄ tÀnkte jag försöka lÀgga in en stöt pÄ min extrahÀstar och planera in flertalet ridpass pÄ de som behöver det mest. Dock mÄste jag & Palle till ridhus, och jag har en hel del jobb inbokat (iallafall i förhÄllande med hÀstarna jag vill hinna med, haha) men det ska nog gÄ att fÄ ihop! Men mer om det dÄ sÄklart. Nu Àr det ju en hel helg kvar innan det Àr dags att tÀnka pÄ nÀsta vecka mer ingÄende. 
 
Och pÄ tal om helg, hoppas ni fÄr en riktigt bra sÄdan. See you later! 
 

Kommentarer:


Ebba Carlström:

Lycka till pÄ tÀvlingen pÄ söndag! Sedan sÄ sÄg jag att du och Palle vart placerade i MSV, GRATTIS! :D
Grymma Àr ni :D

skriven


Kommentera hÀr: