STÖVELDRAMA INNAN START

Asså...igår så gick mina fina dressyrstövlar sönder på tävlingen😭 De är på gränsen till för tighta på mig och de passar bra vissa dagar & någon gång ibland inte. Igår hade mina vader svullnat lite men jag tog på dem ändå. Kände hur vaderna började göra ont och beslutade för att rida i mina andra stövlar men när jag tar av dem så går kedjan sönder och vi får slita sönder den en kedjan totalt för att få av dem. Suck...Så nu måste jag be skomakaren att fixa kedjan och sedan hoppas jag verkligen att de ska gå att använda som innan. Annars får jag försöka göra stövlarna liiite större eller mina vader liiite mindre😅 
 
Hursomhelst, här är några fler bilder från gårdagens framridning:
 
Och förresten! La ut ett klipp på instagram med lite blandade snuttar från vårat program. Fixar in det här nedan men det funkar inte att titta på för alla mobiler, ni får gå in på instagram om det inte funkar att se här.
 
 
 
Visa det här inlägget på Instagram

From today's dressage test, were we ended up second🏆

Ett inlägg delat av Ellen Källgren (@ellenkallgren) 9 Sep 2018 kl. 1:12 PDT

Kommentera här: