KORT OM DAGENS TÄVLING

 
Jag får berätta mer om dagens tävling sedan, har flera bilder att visa också! Men berättar lite kort så länge. Idag red jag & Merry vår första LA:1 på två år och han kämpade på bra. Vi gjorde ett bra program. Vissa delar var lite svagare men det kommer att bli bättre när vi får in vissa delar av programmet mer "i kroppen" så att säga. 64% slutade procenten på och precis utanför placering. Jag vet att vi kan ännu bättre och jag tror att vi kan höja oss snabbt om vi bara får lite "kläm" på det. Lite surt att petas ner av den sista ryttaren, dessutom tätt i toppen överlag. Menmen, vi gjorde bra ifrån oss så vi är nöjda!
 
Nu ska jag skjutsa in Zacke till stan, kolla till mina hästar i hagen samt åka och rida Dolly. Jag berättar mer om dagens tävling i kväll och så ska jag inom kort berätta mer om vad som händer i veckan. Hörs sen!

Kommentera här: