MIN TISDAG

Gokväll!
 
En tisdag helt enligt plan. Först jobb, sedan ridning av Noppe & Dodo. Kom hem ganska nyss, strax innan 20.00. Noppe var jättefin, länge sedan jag red honom nu. Blir en sväng till honom imorgon med. Dodo var en katastrof idag. Jag fick honom inte att göra något vettigt, alls. Hua. Vet inte varför han var som han var. 
 
Imorgon är planen att gå hem med hästarna från betet efter jobbet och förhoppningsvis är de intakta. Då ska jag rida Ida-Holly innan jag åker till Noppe. Mamma ska rida Palle. 
 
Mina hästar tar det lite lugnare denna vecka men nästa vecka måste jag prioritera dem mer. Så då kommer extrahästarna förmodligen få stå tillbaka lite. Dessutom går det nog bort lite tid då jag ska träffa en kompis sedan alldeles för länge och så är  det Valborg= PARTY🥂🍾.  
 
Som det ser ut just nu är det mycket igång & pågång just nu. Men det är bra. Bara roligt om allt blir av även om det blir lite mycket ibland. Man får passa på nu när det är vår & varmt. Det finns så mycket mer möjligheter och mer att göra. 
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
 

Kommentera här: