SÅ FINđŸ˜đŸ„°

 
Ida-Holly toppenfin pÄ kvÀllens dressyrtrÀning för Ulla. Vilken hÀst! SÄ vÀldigt nöjd med henne. Nu var det ett tag sedan jag trÀnade för Ulla och det var sÄ himla hÀrligt att fÄ lite hjÀlp & prata av sig om hÀstarna. Ulla betyder vÀldigt mycket för mig och har verkligen utbildat mig som ryttare. Hon har lÀrt mig att kÀnna efter sjÀlv. Hon frÄgar mig mycket och ofta under trÀningens gÄng innan hon ger mig svaren för att jag ska kÀnna efter, tÀnka och sÀtta ord pÄ det som hÀnder eller inte hÀnder. Ibland har jag fel och hon fÄr rÀtta mig. Ibland har jag helt rÀtt men behöver ocksÄ bekrÀftelsen att det var rÀtt. PÄ det sÀttet har jag blivit mycket mer medveten och har blivit otroligt mycket bÀttre pÄ att kÀnna vad som hÀnder & varför. Hon har hjÀlpt mig att bli min "egen trÀnare" och min ridning utan trÀnare Àr vÀldigt mycket mer effektiv Àn tidigare. 

Kommentera hÀr: