FÖDELSEDAGSKALAS

Min lillasyster hade beställt hemmagjord sushi till hennes födelsedag idag, och till efterrätt blev det semmelkladdkaka som jag verkligen älskar. Så gott! 
 
 
Nu är alla mätta & goa. Nu ska jag ska plocka fram kläder till morgondagens jobbdag, ta in hästarna och sedan lägga mig. Tänkte kolla klart på ett avsnitt av en ny serie jag börjat kolla på innan jag ska sova. Allt blir verkligen så mycket roligare när man har en riktigt bra serie att följa tycker jag. Jag har inte haft det på ett tag men denna verkar hålla måttet. 
 
En ganska chill och härlig start på veckan för min del alltså. Och nu kommer det bli lite lugnare framöver. Nästa vecka är det dessutom lov, så tanken är att rida så mycket som möjligt. 
 
Hoppas att även ni haft en bra start på veckan, hörs!

Kommentera här: