ONSDAG

Gokväll! Redan onsdag, dagarna går fort. Jag jobbade till 15.30 idag och har egentligen inte gjort så mycket sedan jag kom hem. Jag har tittat på ett avsnitt av "min" serie, fixat stallet & putsat min hoppsadel inför helgens tävling. Putsade träns + martingal igår. Tävlingen är på lördag och eftersom att jag jobbar sent på fredag så kommer jag inte att vilja/hinna fixa så mycket då. 
 
Hästarna får vila idag, men imorgon är tanken att rida båda. Det verkar som att det ska bli milt & regna, men förhoppningsvis går det att rida någorlunda ändå. 
 
Ska ta det lugnt en liten stund nu och sedan ska jag åka till några jag känner och ta hand om deras djur. Jag blir nog borta ett tag så när jag kommer hem tror jag att det kommer att vara läggdags i stort sett. 
 
Imorgon ska jag en först sväng till vårdcentralen, men sedan ska jag rida. Utöver att rida Palle & Ida-Holly imorgon är även Noppe planerad. Dessutom ska jag eventuellt få testa en ny häst där imorgon. Det är ju alltid lika roligt & spännande. 
 
Bloggen har fått gå lite på sparlåga denna vecka men det där går ju lite i perioder. Jag hoppas att jag kan fixa lite nytt material & roligare inlägg snart. 
 
Hoppas att allt är bra med er, på återseende!
 

Kommentera här: