PLANERNA MED PALLE

Skrev ju ett inlägg om planerna för det nya året med Ida-Holly så det är väl bäst att Palle får ett med. Men jag har egentligen inte så mycket att skriva. Förhoppningsvis får vi båda vara friska & hela, och blir det så är tanken att träna & tävla på som vanligt.
 
Jag har inga särskilda mål var det gäller klasser utan i dressyren är det MSV C som gäller i nuläget och i hoppningen så får vi börja lite försiktigt och sedan får vi se hur det känns. Lusten, resultaten och träningen får styra över om det bli mer hopp eller dressyrtävlingar. 
 
Det vore kul att få sätta en "pangritt" i MSV C som vi ju inte riktigt lyckats med än och självklart är förhoppningen att kunna höja oss där en nivå till var det gäller poäng & procent. 
 
I hoppningen kommer vi nog ligga på 110/120-nivå, förhoppningen där är bara att göra bra rundor och ha roligt. Sedan vi blev av med ett öga är vi inte riktigt varma i kläderna var det gäller omhoppning ännu, det vore kul om vi får chansen att öva & bli bättre på det. 
 
Jag är iallafall superpepp på att säsongen ska börja och jag hoppas såklart på en bra tävlingssäsong. Svårt att säga var det kommer landa i eftersom att jag inte jagar några särskilda mål i en specifik gren (men vem vet, det kan ju ändras) utan vi får se vart vindarna för oss. 
 

Kommentera här: