VECKA 2:

Måndag: Rida ut på Palle samt åka till ridhus med Ida-Holly. Vi ska till ett ridhus hon inte varit i innan. Är det ingen annan där och hon är lugn passar vi nog på att hoppa lite. 
 
Tisdag: Hoppträning med Palle för Jens. Ida-Holly vilar. Även Noppe ska ridas, förmodligen blir även det ridpasset för en tränare. 
 
Onsdag: Palle & Ida-Holly ska ridas. Förmodligen ska jag & mamma rida ut. Noppe står också på schemat idag igen.
 
Torsdag: Förmodligen jobb. Får se hur det blir med hästarna torsdag & fredag beroende på hur jag jobbar. Städjobb!
 
Fredag: Förmodligen jobb. Senare eftermiddag/tidig kväll ska jag åka till Z i Jönköping.
 
Lördag: Spenderar dagen i Jönköping.
 
Söndag: Hemfärd från Jönköping någon gång under dagen. 
 
Denhär veckan börjar skolorna och därmed mitt jobb igen. Inte lagt tillgänglighet från början då det ändå är så lugnt precis i starten. Men förhoppningsvis blir det jobb i slutet utav veckan men om inget annat så drar det snart igång ordentligt ändå. Eller det brukar det iallafall så det hoppas jag. 
 
Jag & Palle för ett fåtal veckor sedan. Lite sugen på att göra årets första start redan vecka 4. Det är en dressyrtävling. Har blivit mindre fokus på dressyr & program det senaste men samtidigt är det kul att komma igång och få en start i kroppen. 
 
Glöm inte att kika in på bloggen under dagen ifall ni vill ha något att läsa. Ett inlägg om mina förhoppningar/mål 2019 med Palle ligger tidsinställt + ytterligare ett inlägg!

Kommentera här: