"DEN DAGEN VI RIDER MSV C PÅ 70% SÅ FÅR JAG KÖPA ETT NYTT TRÄNS"

 
Jag älskar träns och har drömt lite om ett rundsytt träns med vitt foder. Svårt att få det mer "dressyrigt" än så. Men man kan ju inte bara köpa & köpa så för länge sedan sa jag till mig själv: "Den dagen jag rider MSV C på 70% så får jag köpa ett fint dressyrträns".
 
Och nu har ju den dagen kommit, men jag vet inte hur jag ska göra🙄🤪 Upplever en vag känsla av att både Palle & Ida-Holly känns bäst på en löst spänd remontnosgrimma i dressyren. Jag gillar egentligen inte nosgrimmor som sitter vid luftvägarna, men jag upplever verkligen att de trivs med den nosgrimman. Så då känns det ju inte så smart att köpa en aachennosgrimma. Dock så upplever jag det väldigt vagt som sagt, och kan egentligen inte säga till 110% att det är på det ena eller andra viset...hmm🤔 Ska jag, ska jag inte, ska jag, ska jag inte...
 
Och jaaaag veeet att jag maler på om denna vinst i MSV C som om jag vunnit OS men jag tänker fortsätta att mala på och njuta av detta (vi vet ju inte om det någonsin händer igen), haha. 

Kommentarer:


Zandra:

Njut på du! Det är ju en stor grej för DIG och då har du rätt att mala på 💪🏻🤗

Svar: 😘🤗
Ellen

skriven


Kommentera här: