HÄST & PONNYRASER JAG RIDIT:

🌸Gottlandsruss
 
🌸New Forest
 
🌸Islandshäst
 
🌸Arabiskt fullblod 
 
🌸Fjordhäst
 
🌸Svenskt Halvblod
 
🌸Polsk angloarab
 
🌸Engelskt Fullblod
 
🌸Shirehäst
 
🌸Clydesale
 
🌸KWPN 
 
🌸Nordsvensk 
 
🌸Svensk Ridponny 
 
🌸Shetlandsponny
 
🌸Welsh Cob
 
🌸Varmblodig travare
 
Och säkert någon mer ras jag inte minns + ett gäng korsningar! Har ni kanske haft en häst av ovanstående raser eller har ni kanske haft eller fått rida en mer ovanlig ras? Är ni svaga för en särskild ras/har en favoritras? Berätta gärna!

Kommentarer:


Elin:

Hade 2 helt olika quarterhästar på förra jobbet, det är en ras jag gillar skarpt, även fast jag rider engelskt privat. Hade kunnat tänka mig en oldenburgare som nästa häst

Svar: 😄👍
Ellen

skriven


Nathalie:

Jag red vid några tillfällen, för många år sedan, basjkirhäst. Är nog en relativt ovanlig ras, framförallt inom den engelska ridningen 🙂

Svar: Coolt! Har bara sett någon enstaka i verkligheten☺️
Ellen

skriven


Kommentera här: