VÄLDIGT INTENSIVT

 
Det blir verkligen intensivt med inlägg & text från tävlingarna, åtminstone när jag tävlat så mycket och haft så mycket material som jag haft från de senaste tävlingarna. Är inte ens klar med helgens tävling än, haha. Men jag känner inte att jag vill sålla bort mer heller och det gäller ju att blogga på materialet som man har om det ska bli något. 
 
Har ni några särskilda favoritinlägg? Vardagsinlägg? Tävlingsinlägg? "Dagens ridpass"? Träningsinlägg? Throwback Thursday? Eller när jag för en gångs skull skriver om en åsikt eller något annat lite mer personligt? Jag förstår att det är blandningen som gör det för många men finns det någon särskild typ utav inlägg som ni gillar extra mycket? Berätta gärna vilket & gärna varför!

Kommentarer:


Anonym:

Så som du gör nu när du bloggar, gärna med ytterligare en dos "privat" för det är alltid roligt att "lära känna" människan bakom bloggen också, inte enbart ryttaren. Du skriver ju väldigt bra och intressant, det är därför jag följer! Förresten, bara en nyfiken fråga: hur många unika besökare har bloggen per dag?😊

Svar: Tack för input😃 Statistiken har ballat ur för tillfället men mellan 90-120 unika är det normala😊
Ellen

skriven


Sanna:

Tycker det är intressant med typ olika tips, t.ex. en bra bok eller film eller något hästrelaterat, typ bra stigbyglar. Sen tycker jag det är kul när du skriver någonting utöver det vanliga om t.ex. hästarna om de har någon rolig egenskap eller gjort något kul. Kan också vara roligt att höra om någon händelse som hänt som varit rolig/komisk. Typ lite det man berättar för vänner. Men överlag en bra blogg. Sen är jag också nyfiken på hur gammal du är😊

Svar: Tack för input 😀 Jag är 23 år gammal! Född 1996.
Ellen

skriven


S:

Jag gillar att du skriver om dina ridpass och tävlingar oavsett hur det går, alltså även när det går mindre bra. Jag tycker att du reflekterar vettigt om sådant, det hade blivit ganska tråkigt om det bara kom inlägg när det gått bra, för vi vet ju alla att det går upp och ner. Dina inlägg där det gått bra blir extra roliga att läsa just för att du är så öppen med vad du och dina hästar jobbar på att förbättra, då tycker jag att man som bloggläsare kan vara med och se er utveckling! Sedan gillar jag när du berättar om hästar du ridit förr och vad du lärt dig av dom. Jag är också lite extra svag för Dodo, för han påminner mycket om en häst jag ägt och vi jobbade utifrån liknande tänk som ni verkar ha med honom. Men jag förstår ju också varför inläggen om honom är begränsade :) Över lag gillar jag ditt upplägg, din blogg känns väldigt genuin!

Svar: Tack så mycket för input😃
Ellen

skriven


Anonym:

Gillar lite blandat 😉

skriven


Kommentera här: