VECKA 25

Här har ni min vecka på ett ungefär, det jag vet nu. Inte planerat in exakt vilka dagar Palle & Ida-Holly ska gå under veckan, så jag har inte skrivit in deras ridpass. Får se när mamma kan/känner för att rida ut med mig, det tar vi lite efter hand. Tänkte även försöka få in en & annan springrunda för mig själv också! Men ni ser åtminstone lite utav det som händer.
 
Mån: Hoppträning för Jens. Efter det ska transporten skuras ur! Den ska användas till att köras grejer med på fredag så då måste den vara ren, fin & torr. Dolly ska ridas.
 
Tis: Rida Dodo? Funderar på att åka till stan och handla lite. Skulle bland annat behöva gå en runda på Granngården!
 
Ons: Rida Noppe & Melker.
 
Tors: Rida Noppe & Melker. 
 
Fre: Midsommarafton! Dagen kommer att börja med lite midsommarfirande i Bellö tillsammans med lite släkt. Efter det ska jag & Zacke köra lite grejer från hans lägenhet i Jönköping hem till oss. På kvällen vankas det festligheter! 
 
Lör: 
 
Sön: Hopptävling med Palle i Aneby. Får se lite vilka/vilken klass, inte anmält oss än. 
 

Kommentera här: