PÅBÖRJAT FÄRDEN HEM MOT EKSJÖ

Hej alla! Vi hade det jättebra på festen igår, så fint här! Maten var dessutom galet god. Som grädde på moset vann mitt lag femkampen + musikquziet. Kände bara en i mitt lag men vi kom ihop oss snabbt och visade vart skåpet skulle stå, hehe. 
 
Sent i säng igår, men det blev en lång natt. Sov som en stock i vår stuga, nonstop sömn till 10.00 (!!), minns inte ens när det senast hände. Trots ordentligt med skönhetssömn så ser man sliten ut idag, bjuder inte på det denna gången😝 Hursomhelst väldigt skönt att ha en stuga bara några meter från festlokalen, så skönt att slippa tänka på chafför. Dessutom kan var & en stanna precis så länge som de vill. 
 
Nu har vi precis påbörjat den ca 2,5 timme långa färden hem mot Eksjö. Har inget särskilt planerat för resten utav dagen, jag får se vad jag hittar på. Men jag ska åtminstone planera upp den kommande veckan, har en hel del planerat och flera saker som jag vill planera in om det är möjligt. Så det ska jag sätta mig med. 
 
Hoppas att ni har haft en bra helg såhär långt, hörs! 
 

Kommentera här: