THROWBACK THURSDAY - LB:1 på Lexie, 2011

Ännu en gammal bildbomb på mig & Lexie. Men det är roligt att kolla igenom gamla bilder. Lexie är 6 år gammal här & jag 15 år. Jag var väldigt nöjd med denna runda minns jag. Resulterade i 64%.
 
Påväg in till banan.
 
 På tävlingsbanan i väntan på startsignal.
 
 Inridning, halt & hälsning.
 
 
Lexie var min tränares ponny som jag fick utbilda & tävla. Någon egen ponny att tävla hade jag inte men Lexie var som min egen, hon bodde hemma hos mig och vi gjorde allt ihop.
 
Hjälmen hade jag sparat ihop till själv, det är den som är så grå nu, haha. Likaså handskarna, mina första handskar från Roeckl (de är absolut bäst) och kostade en halv förmögenhet för mig då. Och så schabraket från Mias, som jag skrev om för ett tag sedan. Dyrt som satan tyckte jag att det var, och köpte i storlek full till framtida storhästar. Och det hänger ju fortfarande i, så det blev inte så dyrt i slutändan. 
 
Kavajen köpte mamma någon storlek större och billigt, "för att växa i", den är dock fortfarande förstor, haha. 

Kommentera här: