TORSDAG

Ytterligare en fin dag! Imorgon & framåt helgen verkar det bli mulet och nederbörd. Så idag har jag njutit av vädret, både på jobbet och hemma. Jag är ju ute en hel del på jobbet så det är riktigt gött när det är så bra väder som det varit nu.
 
Fixade även städjobbet efter mitt vanliga jobb. Så nu är det bara att invänta veckans sista jobbdag, fredag, och sedan heeeelg! Det har varit en bra vecka men fredag är ändå fredag, ska bli härligt. 
 
Jag & mamma red iallafall ut nu i kväll och det var en rolig ridtur. Vi galopperade & skrittade mest. Hästarna skötte sig bra och verkade tycka att det var roligt att komma ut en sväng. De är lugna & fina nu när de går i sommarhagen där de även går ute om nätterna. På lördag får de komma hem en sväng igen, Palle ska ladda upp för tävling och så ska de få deras dos av mineraler, och även selen som jag även ger dem just nu.
 

Kommentera här: