MIN ONSDAG I PUNKTFORM🌾

🌾 Jobb 07:15-16:30. Bra jobbdag!
 
🌾 FransförlĂ€ngning 17:00-18:00. Gjort fransarna innan men det var ett tag sedan. SĂ„ ovant att se sig sjĂ€lv i det igen, men det blev jĂ€ttefint. Förhoppningsvis hĂ„ller de bra ocksĂ„. Första gĂ„ngen jag gör dem hĂ€r i Eksjö. 
 
🌾 StĂ€djobb 18:05-18:50. Som jag nĂ€mnt innan, ett extrajobb. Haft det sedan gymnasiet. Gör det ihop med min lillasyster numera. NĂ€r jag gick i skolan var det jag & min kompis som gjorde det. DĂ„ var det en perfekt extrapeng utöver barnbidraget. 
 
🌾 Fika pĂ„ stan 19:00-19:45 med lillasyster. SĂ„ hĂ€rligt med ett CafĂ© som Ă€r kvĂ€llsöppet i vĂ„r lilla stad. 
 
🌾 Hemma ca 20:00 vilket leder in oss i nutid. Kvar att göra idag Ă€r att ta in hĂ€starna + förbereda inför utslĂ€pp imorgon. Annars bara chilla resten utav kvĂ€llen. 
 

Kommentera hÀr: