GOD MORGON!

God morgon allihopa och god morgon tisdag. Idag är det en lite annorlunda dag. Har något ändrade arbetstider på grund utav att jag ska på utbildning ett par timmar via jobbet idag. Börjar lite senare och slutar även där med lite senare, tänker dessutom plussa på med städjobb efter att jag slutat. Inga hästar planerade idag alltså utan egentligen bara jobb planerat.
 
Uppdaterade er aldrig igår om min måndag. Under eftermiddagen & kvällen igår så red jag Melker & Noppe. Båda gick superbra så det var riktigt kul. Ett perfekt sätt att börja veckan på. Jag kollade dessutom till Palle & Ida-Holly uppe i sommarhagen och Palles spark hade förbättrats med säkert 70-80% vilket var en stor lättnad. Så ja, gårdagen var en bra start på veckan helt enkelt!
 
Tack vare att jag börjar lite senare idag så började jag dagen med en promenad på 5 kilometer. Går på men jäktar inte, tar strax under en timme för mig att gå den sträckan. Nu dags för frukost! 
 

Kommentera här: