INGEN ROSETT IDAG MEN NYTTIG TRÄNINGđŸ’Ș

Inte snyggt, spĂ€nt, lite kaos men stundtals finare Ă€n nĂ„gonsin. "Vildaste" jag ridit pĂ„ lĂ€nge, nĂ€r Dodos spĂ€ndhet kommer sĂ„ kommer ocksĂ„ den "typiska travaren" i honom fram. Lite "hoppas ingen sĂ„g-kĂ€nsla" efter mina rundor😂 MEN, vi vet att han Ă€r ganska bra förberedd och det Ă€r just att hoppa borta som Ă€r svĂ„rt och dĂ€rför trĂ€nar vi pĂ„ det. Stundtals finare Ă€n nĂ„gonsin tycker jag. Helt plötsligt ser jag mer utvecklingspotential Ă€n vad jag gjort innan. 
 
Hursomhelst, kommer nog ha lite bilder & eventuellt nÄgot filmklipp att bjuda pÄ sÄ smÄningom. BerÀttar mer om vÄra starter dÄ. Idag startade vi 60 & 70cm. 
 

Kommentarer:


Anonym:

PÄ en pay & Jump har man rÀtt att köpa rosett oavsett hur de gick

Svar: Det Ă€r jag medveten om att mĂ„nga arrangörer gör pĂ„ Pay n Jump men vi (jag & de hĂ€stĂ€gare jag sammarbetar med) köper bara rosett om vi ridit felfritt, och kanske inte ens dĂ„. KĂ€nns lite konstigt annars kan jag tycka🙂
Ellen

skriven


Kommentera hÀr: