STRUKEN...

Inte långt efter jag skrev dagens första inlägg grusades planerna på tävling. Istället blev det sårvård. Svårt att säga om man rullat/lagt sig på en sten eller fått en spark. Igår var allt som det skulle. Släppte ut dem 05.00 imorse då jag ville ge dem hagtid inför en lång dag på tävling...Det vänder fort. Nu har jag fixat & donat i onödan, har en häst det är synd om (💔) och slängt de 700 kronor som denna tävling kostade rakt i sjön😓 Känns såklart surt.  Men jag tänker inte hänga för mycket läpp över det, bara Palle blir bra (han rör sig fint & är inte påverkad så det märks, men det måste ju göra ont!). Hoppas hoppas hoppas på snabb okomplicerad läkning. 
 
Före & efter tvätt. 
 
Hursomhelst, hur kan jag göra denna bra riktigt bra nu då? Jo det blir tröstshopping för hela slanten! Just i detta nu åker jag mot Hööks med Zacke och väl där ska jag sätta sprätt på mina presentkort!💰 Vi har även ett presentkort på Ikea så det blir säkert ett besök där och på ytterligare någon affär. 
 
 
Berättar såklart om vad jag köpt senare idag! 

Kommentarer:


Karin L:

Tror Palle blev mutad att skada sig lite för alla visste att han ändå skulle vinna. Mvh Palles Fanclub

Svar: Vi kan säga så😉😘
Ellen

skriven


Kommentera här: