TISDAG

 
Gokväll! Har en "komifatt-tisdag" idag. Ska efter jag skrivit detta inlägg gå till stallet som behöver fixas, och tävlingsgrejerna från helgen ska även packas ur. Imorgon kommer hästarna hem hit igen, så till exempel förbereda hö i boxarna & fixa nytt vatten ute i hagen ska göras utöver mockning, sopning och så vidare.
 
Kollade till hästarna direkt efter jobbet idag och de verkade glada & nöjda i sin sommarhage. Palle var väldigt gosig. Efter det gick jag en runda på 5 kilometer och sedan lagade jag mat. Fått massa fina grönsaker som lök, rödbetor, morötter, gurka & paprika med mera. Rörde ner lite utav det med lite utav svampen vi också fått + ett ägg. Väldigt enkelt, ser kanske inte så roligt ut men väldigt gott. 
 
När jag kommer in igen ska jag gosa ner mig i soffan, göra lite kaffe och skriva om helgens tävling i min tävlingsdagbok. Just idag känns denna lite lugnare tisdag helt perfekt och välbehövlig.

Kommentera här: