EN BOM NER I OMHOPPNINGEN!

 
Som rubriken lyder, 0+4 fel blev det i dagens 115cm. Annars hade vi varit placerade! Bra känsla på framhoppningen, sedan lite "hej & hå" på banan. Red iväg han lite på två hinder i grundomgången. Jag väntade inte in hindren så bra som jag kan egentligen. Blev lite förhastat. Palle löste det åt mig. I omhoppningen hade jag fått koll på grejerna och tänkte satsa men då tog Palle sakerna i egna hovar. Han var väl trött på mig efter grundomgången😉 Vi känner varandra så väl, jag tror att han kände att jag var taggad och skulle satsa, han ville nog hjälpa mig lite på traven, haha! Sammanfattningsvis, inte vår bästa runda men absolut ingen katastrof och vi lämnade banan med en positiv känsla. Vi hade riktigt kul båda två. Bra träning. Berättar mer sedan, nu hemfärd! 

Kommentera här: