VECKA 7

Denna vecka är det sportlov vilket innebär att jag endast jobbar på fritids och även har lite andra arbetstider. Här kommer lite av planerna denna vecka:
 
Måndag: Jobb. Ska rida ut Ida-Holly om jag hinner, sedan 1-2 gruppträningspass på gymmet!
 
Tisdag: Jobb. Jag eller mamma rider eventuellt Palle och/eller Ida-Holly. Hoppa Clear, antingen själva eller för tränare.
 
Onsdag: Jobb. Satsar på att köra ett spinningpass på gymmet innan jobbet. Städjobb? Jag eller mamma försöker rida Palle och/eller Ida-Holly.
 
Torsdag: Jobb. Dressyrträning för Ulla med Palle & Ida-Holly. 
 
Fredag: Jobb. Jag stänger på fritids och kommer förmodligen hem ganska sent. Räknar med att hästarna får vila om jag inte rider någon häst innan jobbet. Beror på väder & hur mycket det blivit tidigare i veckan.
 
Lördag: Rida Palle & Ida-Holly, eventuellt någon extrahäst.
 
Söndag: Troligtvis tävling i Linköping med Palle. Inte anmälda än, planen är att efteranmäla i veckan. 
 
Sötis😍

Kommentera här: