INSTÄLLT BESÖK (😖) + VECKA 8!

Den här veckan händer det en hel del, jag tror inte att det blir så mycket tid över till ridning (vilket är bra då jag börjat få ont i en ljumske...). Ida-Holly kommer att få vila helt, och även Palle kommer att få vila. Palle kan alternativt få gå 1-2 lättare pass om det blir möjligt. 
 
Men vad är det som händer då? Jo, lite av varje. Idag skulle vi åkt till Equterapeuten, men hon fick ställa in. Så tråkigt! Vi får försöka att ordna en ny tid... Istället ska jag beta av lite saker som behövs göras samt gå ett pass på gymmet, Les Mills Bodybalance. Imorgon ska jag på massage, efter det ska jag hoppa Clear. Onsdag är det lång jobbdag som dessutom avlöses med ännu mer jobb, nämligen möte. Måste klämma in städjobbet med, förmodligen onsdag eller torsdag! Torsdag är jag på utbildning hela dagen, kanske att jag hinner träna själv eller longera Palle på kvällen efter att jag kommit hem från det. Fredag, lördag & söndag är jag i Göteborg för att gå på Guthenburg Horse Show!
 

Kommentera här: