HOPPTRÄNING & ÖPPEN BANA

Hej på er! Igår var en lååååång dag på jobbet. När jag kom hem gjorde jag stallet och sedan var den dagen i stort sett slut. Idag jobbar jag också längre än en vanlig heltidsdag. Till skillnad från igår så blir det dock ridning efter jobbet idag. Jag & Merry ska hoppträna för Sofia! Vi har inte hoppat på evigheter, och vi har inte tränat hoppning regelbundet på flera år. Räknar inte med att vi kommer att glänsa, men roligt ska det bli.
 
Mina hästar vilade igår och kommer så även göra idag. Men jag planerar att vara betydligt mer aktiv med dem resten utav veckan. Jag har dessutom anmält dem båda till öppen bana i helgen. Så lyxigt att kunna åka till en färdig bana. Bara att hålla tummarna för att de inte hittar på några hyss och behåller skorna på så att vi kan komma iväg också. Vi behöver det! 
 
Jag & Merry efter en lyckad hopptävling 2017.

Kommentera här: