IDA-HOLLY; bilder från gårdagens ridpass!

Sista omgången med bilder som togs igår. Denna gång på Ida-Holly. Som jag tidigare nämnt så ägnade vi oss åt låga hinder och galoppjobb. När vi dressyrtränade förra veckan så fick hon samla sig mer än vad hon någonsin gjort innan. Efter dressyrträningen så har hon vilat och jobbats på grusvägarna, jag har inte bett henne komma tillbaka till den graden av samling igen. Och det gjorde jag inte igår heller. Ingen brådska. Jag vill att hon får återhämta sig och "smälta" upplevelserna ordentligt innan jag ber om mer. 
 
Fin här!

ÄLSKAR denna bild och bilden ovan denna. Nyper mig i armen, hon är underbar😍

Japp, man blir såhär glad av att ha en Palle & en Ida-Holly❤❤❤
 
En sista långsida i en liten "galoppfräs" innan nedvarvning och hemfärd.

Klara för idag!

Kommentera här: