PANNKAKSFRUKOST!

Igår var en bra dag. Började gårdagen med ett stenhårt skivstångspass. Träningsvärken i baksida ben är inte nådig idag! Efter det unnade jag mig 70 minuters massage. Efter det red jag Palle och Ida-Holly på grusvägarna innan jag slog mig ner med två gäster som Z bjudit in. Vi hade väldigt trevligt och det blev ganska sent. Så nu har vi precis ätit en pannkaksfrukost och efter det ska jag bege mig mot Noppe & Merry. De båda tävlar inom en vecka så det är bäst att jag tar ett litet ridpass på dem😊 Får se vad som händer i eftermiddag/kväll, kan tänkas att det blir träning eller någon utflykt. Mina hästar vilar/får en lugnare aktivitet idag. Imorgon ska de ridas lite mer ordentligt på en större ridbana innan de får lite ledigt i sommarhagen igen. Det passar bra för senare i veckan blir det festligheter under mer än en dag, och då tar jag "ledigt" från hästarna. Eftersom det inte blir några festivaler iår så gör vi en egen liten "festival" istället. Det blir inte roligare än vad man gör sig, haha😉
 

Kommentarer:


Hemma Hos Felicia:

alltså så gott ju!! Speciellt med jordgubbar!

skriven


Kommentera här: