VILL BYTA UT MIN KAMERAUTRUSTNING!

Just nu fotograferar jag/vi med en systemkamera och filmar med en kompaktkamera. Skulle dock vilja byta ut min kamerautrustning helt. Allra helst skulle jag vilja ha en Nikon D3500, de lanserades 2018. Hade jag haft pengarna så hade jag slagit till direkt, men det är ju just den "lilla" haken😝 
 
Mina första systemkamera dog efter lite drygt 75 000 exponeringar, min nuvarande kamera har gått förbi det talet. Jag närmar mig 100 000 exponeringar. Det ihop med att jag tycker att den börjat ta allt dassigare bilder gör att jag suktar efter nytt. 
 
Det sägs ju att 100 000 exponeringar är ungefär vad en hobby-kamera mäktar med. Proffisionella kameror har ofta en större kapacitet, det är vad jag läst mig till iallafall. Hur eller hur så närmar jag mig nog domedagen, och då MÅSTE jag köpa nytt även om det svider i plånboken...
 

Kommentarer:


Emma:

Jag tycker du skulle sponsras med en systemkamera 😊 Men det är väl inte så enkelt att få fatt på sponsorer kan jag tänka mig. Du har ju en välbesökt blogg (antar jag!) och kan göra reklam på Instagram också, så helt omöjligt kanske det ändå inte vore...? Dags att börja leta lite samarbeten tycker jag! 👍👍❤️🤗

Svar: Tyvärr finns inte tiden för att sitta och mejla med potentiella samarbetspartners😬 Med heltidsjobb (+lite till), stall & hem att sköta, ja allt vardagsfix, hästar att rida & ta hand om, pojkvän som jag vill umgås med samt bloggen så är det tyvärr omöjligt för mig att ta tag i. Det bara går inte rent tidsmässigt... Men jag förstår vad du menar. Hade bara tiden funnits så hade jag satsat mer🤗
Ellen

skriven


Emma:

Jodå jag förstår dig, jag fattar knappt hur du hinner med allt som du redan gör!!! 😄 Eller orkar för den delen! Men det är ändå lite synd tycker jag, finns ju många bloggare som har "massa spons" och vars bloggar jag inte uppskattar alls lika mycket som din. Men sådär är det ju, så jag förstår absolut. Vi får väl hoppas att någon tänkbar sponsor läser detta då! 👍🤗

Svar: Vad gullig du är🤗 Tack gör dina fina kommentarer ❤️💐
Ellen

skriven


Kommentera här: