ÄNTLIGEN SITTA NER!

 
Precis parkerat mig i soffan. Skönt. Jag är lite extra spak efter den fartfyllda helgen. Jobbade till 15:45 idag. Sedan extrajobbet efter det. När jag kom hem så åkte jag & Palle till hemmaklubbens bana. Det blev ett ordentligt dressyrpass. Kändes både bra & mindre bra på samma gång. Hoppas det ger sig med lite mer träning. Hade viljat rida Ida-Holly med, men jag hann inte. Istället longerade jag henne över lite små hinder på banan. Superfin var hon. 
 
Imorgon ska jag förmodligen rida Merry efter jobbet. Han hade fått ett litet sår. Ytligt bara, men om det svullnar skjuter vi upp ridpasset. Jag hade även tänkt att gå på ett gruppträningspass, så det är inte säkert att jag hinner rida Ida-Holly imorgon heller. Mamma kan eventuellt rida henne åt mig. Det ger sig under morgondagen helt enkelt. Palle får vila eller jogga lite lös på banan imorgon. 
 
Hoppas allt är bra med er, hörs snart igen! 

Kommentera här: